Главная » 2017 » Січень » 29 » ЯК ОТРИМАТИ КЛЮЧ ЕЛЕКТРОННО-ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ
13:18
ЯК ОТРИМАТИ КЛЮЧ ЕЛЕКТРОННО-ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ

ЯК ОТРИМАТИ КЛЮЧ ЕЛЕКТРОННО-ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» особа, яка претендує на зайняття посади, пов’язаної з виконанням функцій держави, до призначення або обрання на відповідну посаду подає е-декларацію за минулий рік. Для заповнення е-декларації необхідно бути власником електронного підпису.

Для отримання ЕЦП (електронний цифровий підпис) необхідно звернутись в найближче регіональне представництво  ФСУ  та надати наступні документи:

  • заяву на реєстрацію для отримання сертифіката та ключей;
  •  копию и оригинал картки платника податків;
  •  копии 1–4 строрінки паспорта та оригінал паспорта;
  •  пустой CD-R або  USB-накопичувач для запису электронних  ключів.

 Процедура отримання  ЕЦП при наявності всіх  необхідних документів займає не більше 30 хвилин. При отриманні ЕЦП в АЦСК необхідно ввести пароль для вашого підпису. Намагайтесь зберегти та запам’ятати, так як пароль не відновлюється й необхідно буде знову отримувати електронний ключ.

Власники карток Приват Банку можуть отримати електронні ключі в електронному банку Приват 24 розділ «Всі послуги» >«Бізнес» >«Замовити, додати сертифікат».

Також Приват Банк надає послугу формування податкових витягів в електронному вигляді через Приват24. За допомогою цього сервісу в два кліка можна отримати необхідні для внесення в декларацію витяги про доходи та витрати за рахунками, відкритими в банку.

Інформацію для заповнення декларації легко знайти в Приват24- меню  «Всі послуги» >«Послуги» > «Створити довідку».

Після отримання електронного ключа та узагальнення даних про доходи та витрати наступний етап заповнення е-декларації на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою https://nazk.gov.ua.

Автор статті: Тітова Олена Володимирівна

Просмотров: 19643 | Добавил: flagmaster | Рейтинг: 4.1/10
Всего комментариев: 0